زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:24 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 325
نویسنده پیام
knowledgeresearcher آفلاین





ارسال‌ها : 5
عضویت: 2 /4 /1401
انواع حساب بانکی بین الملل در ترکیه
متقاضیان برای اینکه بتوانند نقل و انتقالات مالی شان به صورت بین المللی انجام دهند، نیاز به حساب بانکی دارند که به صورت بین المللی باشد و با سایر بانک هایی که در کشور های دیگر قرار دارد، ارتباط داشته باشد. از آنجایی که کشور ایران با تحریم هایی مواجه هستند، این امکان را ندارند که با سایر بانک های کشور های دیگر در ارتباط باشند؛ اما کشور ترکیه این محدودیت ها را ندارد.معمولا افتتاح حساب در بانک های ترکیه به دو صورت انجام می گیرد که عبارت است از:
1.افتتاح حساب شرکتی: افتتاح حساب شرکتی بدین صورت است که شما با ارائه مدارک مربوط به شرکت خودتان، اقدام به باز کردن حساب بین المللی شرکتی می نمایید. برای اینکار شما باید در ابتدا شرکتی را در ترکیه به ثبت برسانید و با ارائه مدارک مالی و قانونی آن به بانک از خدمات آن بهره مند شوید.
مهاجرت به ترکیه
2.افتتاح حساب شخصی: نوع دیگری از حساب های بانکی بین المللی در ترکیه، حساب شخصی می باشد. این روش برای افتتاح حساب افراد معمولی یا حقیقی می باشد. برخی از کشور ها برای افتتاح حساب در بانک هایشان قوانینی را مبنی بر شهروندی یا تابعیت قرار داده اند که تنها شهروندان آن کشور قادر به افتتاح حساب باشند. برخی دیگر از کشور ها نیز تنها با ارائه پاسپورت معتبر اجازه افتتاح حساب را به متقاضیان می دهند. البته افتتاح حساب با پاسپورت ممکن است محدودیت هایی را به همراه داشته باشد و متقاضی را از انجام برخی فعالیت های بانکی محروم سازد.
اینجا -اقامت کانادا

سه شنبه 29 شهریور 1401 - 23:57
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | انواع حساب بانکی بین الملل در ترکیه | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا