زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 5:49 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 213
نویسنده پیام
akhgar آفلاین





ارسال‌ها : 30
عضویت: 15 /10 /1400
گوگل دنس یا رقص گوگل (GOOGLE DANCE) چیست؟
بدون شک یکی از سوالاتی که همیشه به آن فکر می کنید این است که الگوریتم های گوگل چگونه صفحات و سایت های مختلف را در صفحه نتایج جستجو (SERP) رتبه بندی می کنند. خوب، نکته مهمتر این است که در اکثر مواقع سایت ها کلمات کلیدی مشابه و مشابهی دارند و سعی می کنند سهم بیشتری از آن کلمات کلیدی داشته باشند. سوال مهمی که در اینجا باید به آن پاسخ دهیم این است که چگونه نتایج را در این موارد ارزیابی کنیم. در سال 2003 گوگل رقص یا رقص گوگل معرفی شد که در واقع به معنای تغییر موقعیت و جابجایی رتبه ها به مدت 3 تا 5 روز است. البته این مورد یکی از چندین پتنت ثبت شده توسط گوگل است که در سال 2015 حقوق انحصاری نام خود را به موتور جستجو داده است. در واقع در Google Dance یا Google Dance صفحه و رتبه بندی نتایج توسط این موتور جستجو بر اساس یکسری معیارهای خاص دائما تغییر می کند و به همین دلیل امروز می توانید در صفحه دوم و در چند مورد. روزهایی که می توانید در صفحه اول باشید اما اساسا این تست گوگل است تا بتواند رفتار مخاطب را بسنجد و در نهایت موقعیت واقعی را برای شما در نظر بگیرد. انتقال موقتی که بین موقعیت‌های مختلف در صفحه SERP رخ می‌دهد با یک رقص مقایسه می‌شود و به همین دلیل Google Dance نامیده می‌شود.
رقص گوگل
آیا Google Dance یکی از الگوریتم های گوگل است؟
یکی از سخت ترین سوالات سال های اخیر این است که آیا باید گوگل رقص را یکی از الگوریتم های معرفی شده توسط این موتور جستجو در نظر بگیریم؟ سوالی که همچنان به نظرات مختلفی منجر می شود، برخی منابع و کارشناسان حرفه ای سئو معتقدند گوگل دنس عملکردهای کامل الگوریتمی ندارد و نمی توانیم چنین عنوانی را برای آن در نظر بگیریم. اما دیگران آن را یک الگوریتم ناشناخته از اهمیت زیادی می دانند.
گوگل چگونه بازی می کند؟
اکنون زمان آن است که ببینیم رقص گوگل چگونه به نظر می رسد و چه زمانی در دنیای واقعی اتفاق می افتد. در واقع، گوگل به محتوایی که به تازگی منتشر شده و در صفحات دوم، سوم یا بعدی نتایج جستجو قرار می گیرد، اجازه می دهد تا به صفحه اول بیایند و نحوه تعامل کاربران و مخاطبان با آن را آزمایش کنند. به این ترتیب تعداد کلیک های دریافتی، رفتار کاربر پس از ورود به هر صفحه و مدت زمان اقامت وی ​​در صفحه بررسی می شود. سپس نتایج با صفحاتی که قبلا در این موقعیت قرار داشتند مقایسه می شود و اگر عملکرد بهتری داشته باشید، موقعیت شما نیز افزایش می یابد. و اگر نتوانید نظر مخاطب را جلب کنید، مطمئناً به جایگاه قبلی خود باز خواهید گشت. پس قبل از اینکه این فرصت توسط گوگل به شما داده شود، باید از قبل فکر کنید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید.
تاثیر Google Dance بر نتایج جستجو و رتبه بندی سایت
در سال های اخیر، گوگل بیشتر به مخاطبان و رفتار آنها توجه کرده است و مانند قبل نیست، با ترفندهای زیادی مانند گرفتن لینک از منابع مختلف مانند وبلاگ هایی که ایجاد می کنید یا روش های دیگر. مانند پر کردن کلمات کلیدی. ) اگر کلمه کلیدی را به طور مکرر در متن تایپ کنید، می توانید رتبه خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید. از آنجایی که هدف گوگل همین است، رتبه‌بندی‌هایی که در کوتاه‌مدت می‌بینید ممکن است موقتی باشد و چند روز پس از قرار گرفتن در صفحه اول نتایج در صفحه قرار بگیرید، اما حداقل این نحوه تعامل بین مخاطبان است. . مطالب شما به همین ترتیب، اگر برنامه و استراتژی مناسبی داشته باشید، می توانید از Google Dance نهایت استفاده را ببرید و عناوین جالبی برای خود به دست آورید. پس تا حد امکان برای مخاطبان خود ارزش قائل شوید و با تولید محتوای مفید، منحصر به فرد و با ارزش به آنها انگیزه دهید که در مورد شما و محتوای شما مثبت فکر کنند.
چگونه می توانم بررسی کنم که آیا وب سایت من در دوره های Google Dance گنجانده شده است؟
از آنجایی که Google Dance معیارهای پیچیده ای دارد و وقتی محتوای جدید منتشر شده ما وارد دوره سندباکس می شود، رتبه بندی بالا و پایین گاهی اوقات می تواند گیج کننده باشد. زیرا ما نمی دانیم که آیا افت رتبه نتیجه الگوریتم رقص گوگل است یا اینکه موتور جستجو واقعا ما را مجازات می کند. یا نمی دانیم حضورمان در صفحه اول نتایج جست و جو موقتی است یا اینکه مطالب بسیار خوبی منتشر کرده ایم که به ما در رسیدن به موقعیت خوب کمک می کند. بنابراین این سوال پیش می آید که آیا در دوره رقص گوگل هستیم؟ از دو طریق می توانید این وضعیت را بررسی کنید. البته گوگل دنس از شما می خواهد که هر چند روز یک بار رتبه سایت خود را بررسی کنید و اگر حرکت قابل توجهی داشته باشد، به نظر می رسد در دوره گوگل دنس هستید. مورد بعدی این است که محتوای خوبی منتشر می کنید و تمام مشکلات صفحه را با کمک متخصصان حل کرده اید، اما باز هم رتبه صفحه و صفحه شما نوسان زیادی دارد و نوسان زیادی دارد، می توانید در دوره رقص گوگل حدس بزنید.
وقتی گوگل می رقصد چه کنیم؟
بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل پس از تغییر رتبه خود احساس سردرگمی و اضطراب می کنند و تلاش آنها بیهوده به نظر می رسد. اما واقعاً نه، اگر Google Dance برای شما اتفاق افتاده باشد، ایجاد و انتشار مداوم محتوای باکیفیت، منحصر به فرد و مفید، تغییر و بهینه سازی برچسب ها و ایجاد تغییرات لازم در سرعت، رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری است. تجربه سایت اقداماتی مانند تغییر UX، عنوان صفحه، گزارش یا دریافت بک لینک وضعیت شما را به حالت قبلی خود برمی گرداند.

سه شنبه 22 شهریور 1401 - 18:50
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | گوگل دنس یا رقص گوگل (GOOGLE DANCE) چیست؟ | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا