زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:20 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 306
نویسنده پیام
emilyfarahi آفلاین





ارسال‌ها : 33
عضویت: 12 /11 /1398
محل زندگی: تهران
سن: 26
معرفی بهترین برنامه های ویرایش و تدوین فیلم

اگر می‌خواهید فیلم یا کلیپ‌های خود را ویرایش کنید یا افکت‌ها و فیلترهای خاصی را روی آن‌ها بگذارید، نرم افزار های تدوین فیلم معرفی شده در این مقاله می‌توانند تمام این کارها را انجام دهند.

حتما برایتان پیش آمده که بخواهید قسمتی از یک فیلم یا حتی کلیپی که با گوشی خودتان گرفته‌اید را ویرایش کنید؛ مثلا بخشی از آن را حذف کنید، یا آن قسمت را مقداری بچرخانید و یا حتی افکت خاصی روی آن بگذارید. برای انجام این کارها از نرم افزار های تدوین فیلم استفاده می‌شود. کار کردن با بعضی از این نرم‌افزارها ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد؛ ولی تعدادی از آن‌ها مقداری حرفه‌ای تر هستند و برای استفاده از آن‌ها نیاز به مقداری آموزش اولیه خواهید داشت.

انتخاب بهترین نرم افزار ویرایش فیلم کار ساده‌ای نیست؛ هر کدام از این برنامه‌ها ضعف و توانایی‌های منحصربه‌فردی دارند که با توجه به نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این مقاله تعدادی از بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای ویندوز و مک را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین نرم افزار های تدوین فیلم

  • نرم افزار ویرایش فیلم ادوب پریمیر (Adobe Premiere Pro CC)[*] برنامه تدوین فیلم Apple Final Cut Pro X[*] نرم افزار تدوین فیلم Corel VideoStudio Ultimate[*] نرم افزار ویرایش فیلم CyberLink PowerDirector[*] برنامه تدوین فیلم DaVinci Resolve[*] نرم افزار ویرایش فیلم VSDC[*] نرم افزار تدوین فیلم HitFilm Pro[*] برنامه تدوین فیلم Lightworks[*] برنامه تدوین فیلم کامپیوتر Shotcut[*] نرم افزار ویرایش فیلم ویندوز DaVinci Resolve

با وجود نرم افزار های مختلف موجود برای تدوین و ویرایش فیلم، شاید انتخاب مورد مناسب مقداری مشکل به نظر برسد. آیا از فهرست انتخاب شده راضی بودید؟ به نظر شما کدام‌یک جزو برترین نرم افزار های تدوین فیلم هستند؟

پنجشنبه 06 آذر 1399 - 13:49
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | معرفی بهترین برنامه های ویرایش و تدوین فیلم | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا