تبلیغات اضافی تقریبا کم هزینه در Google به شما آموزش داده می شود
تبلیغات گوگل در گوگل به معنای بیش از 5.5 میلیارد جستجو در روز است که تقریباً 75٪ از کل جستجوهای اینترنتی در سراسر جهان را تشکیل می دهد.
با تبلیغات کم هزینه در گوگل، این امکان را خواهید داشت که خریدارانی را که می خواهند شرکت های مورد نظر خود را با این موتور جستجوی گوگل روز به روز معرفی کنید.
بدون شک تبلیغ در گوگل یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن مشتریان بالقوه است که مقرون به صرفه تر از تبلیغ در زمینه های مختلف است.
سطح ضروری در تبلیغ در گوگل در کنار هدفمندی چنین تبلیغاتی این است که قیمت تبلیغات یکسان و موقعیت مکانی در صفحه اصلی وب گوگل برای شما با قیمت هر کلیک بر روی آن باشد.
روش های مختلف برای سفارش تبلیغات در گوگل، تبلیغات ماه به ماه گوگل را در بر می گیرد.
Google AdWords یا Google Advertisements سیستم تبلیغاتی گوگل است که توسط آن تبلیغکنندگان آگهیهای خود را از طریق وبسایتها و ابزارهای مختلف Google به مشتریان احتمالی نشان میدهند.
نوع ترجیحی تبلیغ AdWords، تبلیغ موتور جستجوی گوگل است.
در این گونه آگهیها، به ازای هر کلیک روی آگهیهای فروشندگان، هزینه پرداخت میشود تا مدلی مختصر از آگهیها به مشتریان اینترنتی نشان داده شود.
در میان بسیاری از مسائل اساسی که ممکن است تأثیر شگفت انگیزی در تبلیغات AdWords داشته باشد موارد زیر است:
عبارات کلیدی صحیح را انتخاب کنید
قیمت عبارات را تعیین کنید
حق تمرکز بر مشتریان هدف مناسب
تبلیغات جذاب و متمرکز را ضبط کنید
سوئیچ صحیح مشتریان به صفحات وب سایت
و در نهایت پوشش صحیح و متمرکز در محل برای جلب مشتری
واضح است که اگر از این مراحل پیروی نکنید، تبلیغات گوگل کار نمی کند.
بسیاری از خریداران باید در دنیای آنلاین ما تبلیغ کنند تا مشتریان بالقوه بیشتری را به دست آورند و شرکت خود را بهبود بخشند، و مهمتر از همه، تبلیغ در Google.
در تبلیغات گوگل ادوردز، آگهی به عنوان یک محتوای متنی مختصر در هر مکانی در بالاترین یا پشت صفحه وب بر اساس سبک شما به نظر می رسد.
محتوای متنی تبلیغاتی شامل دو عنوان، توضیحات و لینک های URL به یک وب سایت یا صفحه وب انتخاب شده از محل است.
شاخص هایی که در تبلیغات گوگل ادوردز ضروری هستند عبارتند از:
داده هایی که اساساً بر اساس هر کلیک روی، انجمن نمایش آگهی، هزینه لینک آگهی، رتبه آگهی، کلیک روی هزینه، اشتراک آگهی، رتبه بندی با کیفیت بالا و هزینه کلیک پیش بینی می شود.
همانطور که آنها تبلیغات خود را ایجاد می کنند، شما باید از ابزارهای پیش نمایش و شناسایی تبلیغات استفاده کنید یا از حساب خود برای اطمینان از عملکرد تبلیغات خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها به مشتریان بالقوه نمایش داده می شوند. یا نه.
https://shanargroup.com/google-ads/