زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 3:57 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 757
نویسنده پیام
admin آفلاین





ارسال‌ها : 1077
عضویت: 26 /4 /1391
محل زندگی: Shiraz
تشکرها : 805
تشکر شده : 975
اولین تمیزکننده هوشمند دندان مصنوعی
اولین تمیزکننده هوشمند دندان مصنوعی

کسانی که از دندان مصنوعی استفاده می‌کنند، معمولاً هنگام خواب، برای تمیز نگه داشتن آن چاره‌ای جز انداختن آن در یک لیوان آب یا نهایتاً استفاده از قرص‌های مخصوص در لیوان آب نداشتند. بسیاری از افراد نیز از یک محافظ لثه برای آسیب ندیدن دندان و تمیز نگه داشتن آن استفاده می‌کنند که یک گام مهم در جهت سلامت دهان است، اما نگهداری نادرست از آن می‌تواند باعث ایجاد باکتری‌هایی شود که در نهایت موجب صدمه به دندان‌ها و به خطر انداختن سلامت افراد می‌شود.


در حال حاضر کمپانی Clium با ارتقاء فناوری مشابه با قرص‌های تمیزکننده، یک دستگاه تمیزکننده جدید و جالب برای پاکیزگی دندان‌های مصنوعی ساخته است تا این مشکل را حل کند. این کمپانی آمریکایی برای اولین بار یک تمیزکننده هوشمند دندان مصنوعی ابداع کرده است که به کمک امواج فراصوت (US) و فرابنفش (UV) کار می‌کند و قابلیت تعامل با دستیارهای صوتی هوشمند را دارد.


کافی است کاربران دندان‌های مصنوعی خود را در این دستگاه قرار دهند تا Clium آن را با فناوری امواج فراصوت و فرابنفش تمیز و ضدعفونی کند. ارتعاشات فراصوت می‌تواند ذره‌های کوچک و فاسد شده غذا را از بین دندان‌ها بیرون بکشد و امواج فرابنفش نیز باکتری‌ها را از بین می‌برند. با این کار، بوی بد دهان نیز از بین خواهد رفت.

این دستگاه قادر به تولید موج 42 کیلوهرتز فراصوت است و می‌تواند تا 99 درصد از باکتری‌های فعال را از بین ببرد. Clium از فولاد ضدزنگ بسیار سبک ساخته شده است و به اندازه کافی کوچک است تا حمل آن توسط کاربر سخت نباشد.



چهارشنبه 07 آذر 1397 - 23:39
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | اولین تمیزکننده هوشمند دندان مصنوعی | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا