زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 3:50 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 759
نویسنده پیام
admin آفلاین





ارسال‌ها : 1077
عضویت: 26 /4 /1391
محل زندگی: Shiraz
تشکرها : 805
تشکر شده : 975
مسواک زدن در 6 ثانیه با هوشمندترین مسواک دنیا
مسواک زدن در 6 ثانیه با هوشمندترین مسواک دنیا

مسواک UNOBRUSH که هوشمندترین مسواک حال حاضر دنیاست، با طراحی ارگونومیک خود قادر است دهان هر فردی را طی مدت 6 ثانیه به طور کامل مسواک کند.


مسواک کردن دندان‌ها یک کار روزمره اما ضروری است که باید جدی گرفته شود. در همین راستا محققان به دنبال راه‌هایی برای انجام بهتر آن در کمترین زمان ممکن هستند. دقیقاً همان چیزی که سازندگان مسواک UNOBRUSH با توجه به آن، یک مسواک کامل و هوشمند را طراحی کرده‌اند. هر کدام از ما در طول سال به طور متوسط حدود 30 ساعت در مقابل آینه می‌ایستیم و دندان‌هایمان را تمیز می‌کنیم اما در دنیایی که هر دقیقه آن مهم شمرده می‌شود، برخی از مردم ترجیح می‌دهند این زمان را برای کار دیگری صرف کنند. احتمالاً این مسواک هوشمند هم برای این دسته از افراد طراحی شده است.

مسواک UNOBRUSH که در دانمارک ساخته شده است، به هیچ عنوان شبیه مسواک‌های سنتی نیست و از یک طراحی ارگونومیک اسفنجی بهره می‌برد که از ارتعاشاتی با سرعت صوت برای پاک کردن تمام دندان‌ها به طور همزمان و فقط در 6 ثانیه استفاده می‌کند. قسمت دهانه ارگونومیک این مسواک برای انواع دهان‌ها طراحی شده است و عملکرد مطلوبی خواهد داشت. تنها کاری که کاربر لازم است انجام دهد، گاز گرفتن قسمت اسفنجی این مسواک است. با گاز گرفتن آن، مسواک قالب دندان‌های کاربر می‌شود و 99.9 درصد از سطوح و شکاف دندان‌های وی را ضمن محافظت از لثه‌ها پاک می‌کند. هنگامی که فرآیند تمیز کردن دندان‌ها تمام شد، کاربر به سادگی مسواک را در جای مخصوص خود قرار می‌دهد که از اشعه ماوراء بنفش برای پاک کردن 99.9 درصد از میکروب‌ها استفاده می‌کند.

اغلب تکنولوژی‌های جدید مسواک تنها بین 40 تا 80 درصد از دهان را تمیز می‌کنند و اکثر مردم به تکنیک‌های صحیح مسواک زدن که توسط دندان‌پزشکان توصیه می‌شود، توجه نمی‌کنند. غذاهای امروزی شامل غذاهای فرآوری شده هستند که برای دندان‌ها و لثه‌ها مضر بوده و افراد باید برای بهداشت دهان خود اهمیت قائل شوند. مسواک UNOBRUSH اکثر مشکلات مسواک زدن را حل خواهد کرد و در زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند.



دوشنبه 28 آبان 1397 - 21:43
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | مسواک زدن در 6 ثانیه با هوشمندترین مسواک دنیا | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا