زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:46 بعد از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 1125
نویسنده پیام
admin آفلاین





ارسال‌ها : 1077
عضویت: 26 /4 /1391
محل زندگی: Shiraz
تشکرها : 805
تشکر شده : 975
افزایش 40 درصدی عمر بیماران دیالیزی به کمک دستگاه دیالیز فرزنیوس 5008
افزایش 40 درصدی عمر بیماران دیالیزی به کمک دستگاه دیالیز فرزنیوس 5008

دکتر جواد فلاح ، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: با ورود اولین دستگاه دیالیز پیشرفته فرزنیوس 5008 به سیستم درمانی ، طول عمر بیماران دیالیز ۴۰ درصد افزایش می یابد.


دکتر فلاح با رونمایی از ورود دستگاه دیالیز پیشرفته فرزنیوس 5008 در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث ، با اشاره به این که روش های درمانی و تجهیزات پزشکی برای بالا بردن طول عمر بیماران و کاهش عوارض بیماری ها در حال پیشرفت است ، گفت: دستگاه دیالیزی که به همت سازمان تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر وارد سیستم درمان کشور شد ، تحول و نوآوری بزرگی در سبک های درمان دیالیز به حساب می آید.

وی با بیان اینکه هزینه این دستگاه تفاوت بسیار کمی با نمونه های مورد استفاده دارد و هزینه قابل توجهی به بیمار تحمیل نمی کند ، افزود: با ورود دستگاه دیالیز جدید ، برای اولین بار سیستم دیالیز HDF وارد سیستم درمانی کشور می شود. این دستگاه طول عمر بیماران دیالیزی را ۴۰ درصد افزیش داده و از عوارض قلبی و عروقی ناشی از دیالیز می کاهد ؛ بر همین اساس ضریب اشغال تخت های دیالیز بیمارستان ها بر اثر عوارض قلبی نیز کاهش می یابد و عملاً کمک بزرگی برای کاستن از میزان اشغال تخت های دیالیز به وزارت بهداشت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات و پشتیبانی ۵۰ درصد از دستگاه های دیالیز کشور توسط جمعیت هلال احمر صورت می گیرد ، خاطرنشان کرد: حداقل یک دستگاه دیالیز فرزنیوس 5008 در مراکز دیالیز کشور لازم است.

دکتر فلاح همچنین یکی از برنامه های مهم سال آتی سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر را بومی سازی محصولات همودیالیز و تولید آن دانست.

وی با اشاره به استقبال قابل قبول بازدید کنندگان داخلی و خارجی از غرفه های سازمان تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث ، گفت: در بخش تجهیزات پزشکی ، فیلترهایی با تکنولوژی بالا که در عمل جراحی های قلب کاربرد دارد و دستگاه دیالیز بیماران بدحال ، به عنوان محصولات جدید این سازمان در نمایشگاه عرضه شده است. در بخش دارو نیز چندین محصول وارد چرخه تولید و عرضه شده است.



جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 23:13
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | افزایش 40 درصدی عمر بیماران دیالیزی به کمک دستگاه دیالیز فرزنیوس 5008 | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا