زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:04 بعد از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 573
نویسنده پیام
yasman-es آفلاین





ارسال‌ها : 62
عضویت: 5 /6 /1399
نحوه استفاده از تصاویر برای افزایش بازدید و کلیک

آیا محتوایتان برای نتایج بصری در حال افزایش در جستجوها آماده است؟ با توجه به تغییر توجه گوگل به جستجوی موبایل، دیده‌ شدن بسیار مهم است. نتایج جستجویی که یک تصویر را با توضیحات متا ارائه می‌کند در حال افزایش است: در ادامه به مبحث نحوه استفاده از تصاویر برای افزایش بازدید و کلیک نیز می پردازیم:





چگونه می‌توانید از یک تصویر برای دیده‌شدن ارگانیک استفاده کنید؟ چیزی که باید بدانید اینجاست.

۱- به تصاویر فکر کنید، تصاویر همه‌ جا هستند

به دلیل این‌ که تصاویر به‌ طور طبیعی نظر انسان‌ها را جلب می‌کنند، محتوای تصویری به یک مزیت رقابتی جستجوی ارگانیک تبدیل شده است. معمولا یک اسنیپت جستجو که تصویر دارد از اسنیپتی که فقط کتن دارد بیشتر کلیک می‌خورد:



ولی اضافه کردن یک تصویر کافی نیست. کیفیت آن در صفحه هم مهم است، چون بر نرخ کلیک‌خور (و درنتیجه ترافیک) هم تاثیر می‌گذارد.
خودتان را یک طرفدار سرسخت هری پاتر تصور کنید: بر روی کدام نتیجه کلیک می‌کنید؟




در تصویر بالایی شما می‌توانید به وضوح بازیگران هری پاتر را ببینید، اما تصویر دومی عکسی از یک جلد کتاب است که به بدی برش خورده است.





چگونه در گوگل اسنیپت‌های بصری جستجو ایجاد کنیم؟

هیچ خط‌ مشی واضحی برای این که مطمئن شوید گوگل یک عکس تامب‌نیل را در اسنیپت صفحه‌ی جستجویتان می‌گذارد وجود ندارد، ولی راه‌های کمی وجود دارد که می‌توانید پتانسیلش را افزایش دهید:
• یک عکص خاص را در صفحه بگذارید
• خط‌مشی‌های گوگل را برای اختصاص دادن یک تصویر تامب‌نیل برای هر صفحه دنبال کنید.
• سئوی پایه برای تصاویر را انجام دهید. استفاده از طرحواره برای مشخص کردن تصاویر نیز ممکن است کمک کند.
مورد اول به همان اندازه که واضح است مهم هم هست. مطمئن شوید که یک تصویر واضح و با کیفیت در هر صفحه از سایتتان هست. و من روی “واضح” تاکید می‌کنم چون لازم است که تصویر زمانی‌که به‌عنوان یک تامب‌نیل در صفحه‌ی موبایل نمایش داده می‌شود خوانا باشد.
پس، تصویر ارائه شده در هر صفحه از سایتتان

بخوانید بهترین روش‌های تبلیغات برای سایت

– ساده و واضح باشد
– به خوبی برند-سازی شده باشد (تا برند را شناسایی کند)
تولید کنندگان محتوا امروزه برای ابزارهای بازاریابی بصری هیچ کم و کاستی ندارند. ولی، همان‌طور که تاکید کردم، مقالات و پست‌های وبلاگ‌ها تنها صفحاتی نیستند که به تصویر نیاز دارند. در این‌جا چند ایده برای قرار دادن تصویر در صفحات مختلف وب وجو دارد:
– در صفحه‌ی درباره و ارتباط با ما، عکس‌های باکیفیت اعضای تیم را قرار دهید. شما می‌خواهید بنیان‌گذار و اعضای تیمتان را در جستجو قابل تشخیص باشند، اما هم‌چنین می‌خواهید که آن‌ها به راحتی با نام تجاری شما در ارتباط باشند.
برای ایده گرفتن به انتخاب رنگ جو پولیزی در بسیاری از عکس‌های دیجیتالش دقت کنید. رنگ نارنجی ارتباط او را با برند موسسه بازاریابی محتوا بسیار آسان می‌کند.
– در صفحه‌ی مطبوعات یا رسانه‌ی خود، لوگویتان را با وضوح بالا اضافه کنید و آن را قابل دانلود کنید تا بلاگرها و ژورنالیست‌ها را به استفاده از آن در زمانی‌که به شما اشاره می‌کنند ترغیب کنید. (این کار می‌تواند اسنیپت‌های تصویری بیشتری از سایت‌های شخص ثالث که شما به آن‌ها وصل نیستید ایجاد کند.)
یک مثال خوب از این مورد، امتیازهای برند اینستاگرام است. این صفحه تضمین می‌کند که رسانه‌های منتشر شده، گزینه‌های تصویری کافی برای نشان دادن تصویر برند را دارند.


– در صفحات بیرون‌بر (صفحات فرود، صفحات رویدادها، صفحه‌ی تبلیغ کتاب، هر جایی‌ که فرد جستجو کننده ترغیب شود “چیزی را به خانه ببرد” (شامل تصاویر قابل چاپ مثل دانلود یک پیش‌نمایش، یک چک‌ لیست، یک برنامه ریز رویدادها و غیره)). این‌ها نرخ کلیک خور و نرخ تعامل در صفحه را افزایش می‌دهند.

بخوانیدطراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

Piktochart یک بخش مجزا برای تصاویر مینیمالی که برای این کار مناسب هستند را فراهم کرده:



۲- تصاویرتان را ویژه کنید

جدا از تصاویر تامب‌نیل، بخش برجسته دیگر در صفحات نتیجه جستجوی گوگل که می‌تواند توجه و کلیک را بدزد: اسنیپت‌های ویژه است. نتایج جستجوی انتخاب شده که در بالای نتایج جستجوی ارگانیک گوگل ظاهر میشوند و پاسخ سریعی به جستار ارائه می‌دهند.

تعداد زیادی از اسنیپت‌های ویژه حاوی تصویری است که باعث می‌شود آن‌ها حتی چشم‌نوازتر شوند:



در بسیاری از مواردگوگل تصویری را از سایت دیگری انتخاب می‌کند تا در اسنیپت ویژه‌ی سایت دیگری بگذارد ، زیرا سایت اصلی فاقد یک تصویر مناسب است یا بهینه ‌سازی نشده است:



حالا نه تنها این تصویر کلیک‌ها را می‌دزدد، بلکه ممکن است تصور اشتباهی از برند ایجاد کند (مثلا باعث نارضایتی بازدیدکنندگانی شود که به‌ دنبال پاسخ متنی روی سایت کلیک کرده‌اند):



برای شناسایی فرصت‌ های تصاویر اسنیپت ویژه، می‌توانید از چندین ابزار استفاده کنید. ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی، شامل Serpstat و SEMrush، می‌توانند برای شناسایی فرصت‌های اسنیپت‌های ویژه استفاده شوند. شما می‌توانید بفهمید کدام‌ها تصویر دارند و در کجا تصویر با متن سازگار است (مثلا هر دو از یک سایت هستند).




در اینجا بازاریابی اینترنتی ابزار اسنیپت ویژه نیز می‌تواند کمک کند. این ابزار فرصت‌های اسنیپت‌های ویژه برای سایت شما را شناسایی می‌کند و مشخص می‌کند که آیا اسنیپت موجود، تصویر دارد یا خیر.



نکته: برای هر فرصت اسنیپت ویژه، یک تصویر واضح و بهینه‌سازی شده برای گوگل ضروری است.

۳- با تصویری ثابت تبلیغ کنید

تصاویر داخل نتایج جستجوی گوگل انتظارات را تعیین می‌کنند. جستجوگران از قبل می‌دانند که در هر صفحه چه می‌توانند پیدا کنند. کسانی که کلیک می‌کنند با این نیت قوی وارد پیجتان می‌شوند که آن را دانلود کنند.
این تامب‌نیل‌های جستجو به‌ وضوح یک نگاه اجمالی با دانلودهایی که کاربر پیدا می‌کند می‌دهد:




همان‌طور که بازدید‌کننده در حال جستجو است و به سایت شما برمی‌گردد، این تبلیغات را می‌بیند تا این‌ که چک‌ لیست شما را دانلود کند:



همچنین بهتر است که برای کمپین هدف‌گیری مجدد فیسبوک هم از همین تصویر استفاده کنید.

بخوانید طراحی سایت شرکتی در شیراز

۴- فرصت‌ها را ببینید

بازاریابی تصویری همیشه روشی مؤثر برای شناخته شدن برند بوده است. این روزها، با تبدیل شدن محوریت بیشتر SERPهای گوگل به تصویر، بازاریابی تصویری می‌تواند دیده‌شدن ارگانیک شما را ایجاد کرده یا از بین ببرد.
برای اطمینان از این‌ که سایت شما در جستجوی ارگانیک متمایز است، مطمئن شوید که:
• در هر صفحه از سایتتان از تصاویر خاص، واضح، برند سازی شده و به‌ خوبی بهینه شده استفاده کنید.
• بر فرصت‌های اسنیپت تصویری ویژهِ‌ی سایتتان نظارت کنید تا مطمئن شوید که دیده‌شدنتان توسط تصاویر رقبا دزدیده نشده باشد.
• از تصاویری که در جستجوی ارگانیک می‌آیند (هم در اسنیپت‌های ارگانیک جستجو و هم اسنیپت‌های ویژه) در سایتتان در کمپین‌های هدف‌گیری مجدد دوباره استفاده کنید.

منبع : نحوه استفاده از تصاویر برای افزایش بازدید و کلیک

چهارشنبه 09 مهر 1399 - 11:00
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
samereh آفلاین




ارسال‌ها : 3
عضویت: 23 /7 /1399
محل زندگی: tehran
سن: 25

پاسخ : 1 RE تشکر
خیلی خوب توضیح دادید . ممنون

چهارشنبه 23 مهر 1399 - 08:39
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nasimpan77 آفلاین




ارسال‌ها : 256
عضویت: 3 /4 /1399

پاسخ : 2 RE تحصیل در کشور روسیه چگونه است؟

شنبه 09 بهمن 1400 - 09:54
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | نحوه استفاده از تصاویر برای افزایش بازدید و کلیک | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا